50 inlägg

Detta är min blogg och ni får fan tycka vad ni vill om mig. Men jag skriver om hur jag mår och vad jag har vart med om i mitt liv. Det betyder inte att jag är hora, skabb, emo eller vad fan ni vill kalla mig. Om m´ni inte tycker om det jag gör eller vad fan jag mår så behöver ni inte läsa. Dem som vill läser och jag pallar inte mer med ert jävla skit snack. Ni kan fan trycka ner mig jag mår ändå piss så varför ska jag orka bry mig trick ner dem som redan har det jobbigt då kanske ni mår bättre. Ni kan sitta och tänka vad fan ni vill om mig det bryr jag mig inte om men om ni ändå ska skriva det så kan ni tänka er för att sitta och kalla en som redan mår piss saker tänk om det blir för mycket och det beror på det hon tar sitt liv. Men folk tänker inte så långt det tänker bara på sig själva och bryr sig inte hur andra mår över det dem har skrivit. Men aa jag vill inte ha eran jävla kommentarer det klarar jag mig undan ni sonm läser hoppas jag att ni fattar vad jag menar.
Nu kanske ni förstår att jag aldrig vill lova något för vad som än händer så bryter jag dem så bättre att inte lova något för då sviker man ingen.

Kommentarer
Postat av: arma

felicia, jag är sjukt orolig över dig. vill hjälpa dig på något sätt<3

2010-08-05 @ 23:06:33
URL: http://aarmamakas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0