!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Du helt jävla dum i huvudet. du vet inget ting. Jag fattar inte att du orkar bry dig. Tror du vet allt men vet inget, om jag skriver att det är ett behandlingshem så är det väll det inget jävla ungdoms psyke. Det är inte gratis häller det kostar 3500 kronor per termin. så ta reda på fakta innan nu skriver till mig och att du är så jävla feg att du vågar skriva ditt namn men det behöver du inte för jag vet vem du är så det är lugnt.  Det vet inget så sluta skriv. Och om du ändå vill att jag ska försvinna så fortsätt att skriva så kommer jag att försvinna snart. Då kommer du få som du vill.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ungdomspysk är gratis har bott där själv i två månader lilla gumman behandlingshem finns inte för små barn

2010-08-07 @ 17:21:43
Postat av: Piinky

den som nu skriver att behandlingshem inte finns så är det ju någon som inte vet vad den pratar om! och behandlingshem och undomspsyk är olika saker! läs fakta innan , och du verkar inte ha varit mmed om så mycket med tanke på att du inte förstår något. Och Felicia jag står brevid dig!!!!<3<3<3

2010-08-12 @ 15:50:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0