ingen rubrik idag

idag har jag inte gjort mycket bara sovit i stort sätt. jag hade ett långt och jobbigt samtal med morbror igår. dem kom hem till mormor och vi var där och pratade. jag förklarade om rösterna och att det bara blir jobbigare och jobbigare med att jag hör dem. och jag kan inte sluta att lyssna på va dem säger. vi satt länge jag och han eller det kändes som en evighet. vi pratade om skolan och hur vi ska göra för nu kommer det vara viktigt att jag sköter skolan och sånt mycket det vet jag och så han vill att jag ska prata med lärarna om hur det ligger till och så vissa dagar orkar kanske inte jag att gå till skolan så om jag skulle kunna få det hem skickat på mejlen eller något sånt. sen ska han hjälpa mig med att kunna öppna mig och prata med en psykologi och det och så jag kan hitta någon bra. det är lätt att prata med han för jag kan bara säga vad jag känner. jag kan inte göra det för mormor eller mamma och det kanske är jobbigt men vet inte riktigt vad det beror på men aa. sedan fick jag ett svar från behandlingshemmet ena jag har sökt till. men jag fattar inte att dem ens kan skriva så som dem gör. så här var ungefär svaret jag fick.
Hej felicia. jag tycker att du ska prata med någon vuxen om detta och kanske gå till BUP och prata där. det var ungefär så kort och det fick mig att tänka jag gav dem bloggens namn så dem kunde läsa och fatta och här står det att jag pratar med folk och går till BUP. jag fattar inte jag gör inte det dem ska ha ett behandlingshem för barn och ungdomar som har självmordstankar och när dem skriver så så känns det som dem inte bryr sig eller aa jag vet fan inte.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det stället du kallar behandlings hem heter ungdoms psyk det är dår såna som dig hör hemma gratis o skriva in sig med. så gö det så fort som möjligt så slipper vi dig

2010-08-06 @ 19:42:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0