personer till allt

Jag fattar inte att du orkar jag gör inte det. Du vet hur jag mår. Men du känner mig inte aldrig träffat mig och jag det känns att du ska sitta och trycka ner mig om hur jag ser ut. Du har aldrig sätt mig i verkligheten och jag fattar inte varför du hela tiden ens orka sitta och skriva om jag är fetto det vet inte hur jag ser ut så ge dig för i helvete du helt jävla patetisk person som finns . Okej jag jag är inte värdens smalaste person fine jag är inte det men jag är inte ett fetto heller. Och small eller inte om jag blir tillsammans med någon så ska den älska mig för den jag är. Jag kommer inte ändra mig för någon aldrig jag kommer göra det. Jag tränar då och då men jag kan inte träna för mycket häller för jag har skadat mig rygg sen så har jag problem med mina leder och det gör så det blir jobbigare och svårare att träna jag kan inte spela rugby längre och jag saknar det som fan det fick mig att vara glad för några timma det fick mig att slappna av men nu har jag lakt det åt sida och sluta skriv till mig för jag vill inte ha något med dig och gör försvinn.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Asså , du är ju helt dum i huvudet jävla emo!

Dö då om ditt liv är så jävla Sär?

Asso , fetto....

2010-09-06 @ 10:03:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0