sjukhuset

igår så smal det jag orkar inte mer jag vill bara dö de är det ända jag har tänkt på dem senaste veckorna. så nu så sitter jag på barn/ungdomsavdelningen i norrköpings sjukhus. fick åka in till sjukhuset vid ett halv två tiden för att jag tog förmycket av min medicin och det lede till akutmotagningen. jag mår bättre nu men vill bara sov. det var en jobbig känsla som jag fick igår. att min lossas pappa börjar prata med mig om killen som våldtog mig och att jag inte skulle ha skickat mejl till han. jag trodde det bara var mamma som visste men jag hade fel han visste med och nu vart han arg för jag hade gjort det och jag orkade inte mer. jag vet int hur länge jag kommer få stana på sjukhuset det är bara vänta och se. jag hoppas att jag får åka hem idag. senare idag så är jag tvungen att prata med någon spyckolog här men aa vi får se om det blir så vill inte snacka med någon vill bara hem och sova. jag orkar inte mer jag gör verkligen inte det.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0