Tiden förändras, personer förändras, jag förändras.

Tiden förändras, personer förändras, jag förändras.
Folk ändra sitt betende och blir falska och dryga, ljuger och har sig.
Fan orka skriva såna saker orka ens lägga sin jävla energi på mig.
Låt mig vara och låt mig sköta mitt liv, du behöver inte bry dig om vad jag gör behöver inte läsa min blogg.
Jag tycker inte om min kropp jag gör inte det. Att har runt 200 hundra ärr på hela sin kropp efter man har varit lite gör det inte bättre. Jag klarar inte gå ute på sommaren utan leggins för jag vill inte att folk ska titta på mina ärr på bena. Vissa delar så är det hud över sen fattas det kött där. Att skämmas om min kropp är det inget jag är stolt över, att sen att folk ska sitta och skriva om hur jag ser ut gör det inte mycket bättre. Fast jag hade det jobbigt när jag var lite så tycker jag att det var bättre då. Är det konstigt eller vad? jag vet inte och jag kommer nog aldrig få reda på det. Mår piss över att jag har mina ärr men dem gör att jag aldrig glömmer min backrund eller vem jag är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0