allt allt allt allt.....

allt allt allt allt!!!
Allt känns meningslös.
Varför ska jag leva.
Vad har jag att leva för.
Vem bryr sig om jag dör.
Vem skulle vara ledsen,
dem skulle bli glada.
Vad är det som jag gör för att vara kvar på jorden?.
Det finns ingen som kommer kunna ändra på vad som jag känner.
Allt som jag gör allt som blir åt helvete.
Jag ser ingen lycka med att jag ska leva.
Jag gör inte det vad är det som skulle göra mig lycklig.
Det ända jag gör är att svika folk, och såra dem.
Det är väll lika bra att jag inte finns.
För varje dag som går så tänker jag varför jag varför föddes jag.
Jag gör ingen skillnad om jag försving ner eller inte jag gör inte det.
Man kan fråga sig vem skulle bry sig om jag dog.
Ärligt talat så tror jag inte att det kommer vara någon.
Vissa har det svårt att förstå hur jag mår som jag mår men jag gör det och jag  gör det finns inget man kan göra åt det vad ska jag göra då le och se glad ut. Men det funkar inte längre det gör inte det. Jag ligger i sängen kan inte röra mig kan inte göra något ryggen värker kan inte gå ner för trappen utan att jag har ont i ryggen. Jag har problem med lederna och det gör inget bättre det gör mer att man inte orkar med att leva. Allt i mitt liv känns bara fel. Det gör det och jag tror inte det kommer kunna ändra sig.
Jag saknar tiden då det var bara du och jag i rummet. Ingen som kunde störa mig ingen som skulle kunna säga något det var bara du och jag. Jag kunde sitta där i mörkret du säger inget jag säger inget. Fäller en tår eller två efter jag har fält min tår så tar jag dig i handen och dra. En efter en drar jag över handleden. Den ända som finns i mitt huvud är mig. Jag tycker inte synd om mig jag blir glad och den gladheten vill jag ha kvar. Så efter ena draget så drar man igen och igen tills man är så glad att man inte behöver tänka eller vara ledsen. Den saknaden saknar jag. Ärren jag alltid kommer ha för livet kommer jag kunna titta på och den gör så att jag blir glad. Jag blir inte ledsen när jag ser dem jag blir glad. Jag döljer det inte om folk undrar så kan jag bara sägat om dem inte tycker om mig för det så behöver dem inte. Men ärren kommer göra så jag förstår varför jag har gjort som jag har och varför ska jag inte kunna prata om det. Jag ser inget fel med det jag gör inte det. Och ett fel ser jag och det är att det inte är snyggt men vad fan det behöver man inte vara heller. Man kan se förbi det och tycka om mig i alla fall. Mina ärr har inte något med mitt utseende att göra det har inte det och jag hoppas att folk ska förstå det jag gör det. Men vissa personer är ytliga och jag kan väll vara det med killar med men vad fan alla är det och det vet man att folk är. Folk är såna vissa kan säga att dem inte är det men man är det en liten del alla är inte perfekta dem är inte det och det vet alla. Så jag ber er sluta spela perfekta personer för ingen ingen är perfekt och ingen ingen är normal här i värden.
I MISS THE TIMS SOW FACKING BAD!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0