.................

vad fan jag vet inte om jag pallar längre. du kan fan sitta och trycka ner mig då kanske du mår bättre. men vad fan sitt och trakassera mig gör det, verkar inte som du kan göra något annat. att sitta och plåga andra som mår redan dåligt gör det att du mår bättre eller?. men kalla mig fetto kala mig tjock men en sak ska du ha klart för dig du är inte så jävla smal du häller. det jag inte för står eller tror inte det är bara jag som inte förstår är det fel att inte ha tele sex är det fel med det?? jag tycker det är patetiskt och äckligt att ha det. men aa det kanske passar dig. jag fattar inte att du ska sitta och kränka ner mig och tro att du är mycket bättre än alla andra med du är inte det. jag orkar snart inte mer att ta in all jävla skit jag får från dig att du än orkar bry dig om mitt liv hur jag ser ut hur jag beter mig hur jag mår. du läser min blogg för att du tycker det är kul att skratta åt min blogg. du får göra vad fan du vill jag bryr mig inte om dig fattar inte du det vill inte ha något med dig och göra ska du veta. okej jag stavar fel men du ska veta att jag har dyslexi så att det kanske inte är så konstigt att jag skriver fel. och orka bry sig om dig. du är ett år äldre än mig och beter dig som om du vore fem. väx upp för fan. ps du stavar fel med bara så du vet men men orkar bry sig om det.

Kommentarer
Postat av: T

visst skickaa ett mail!

2010-08-07 @ 20:40:03
URL: http://taassiiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0