:@

Idag har det varit en okej dag kan jag säga. Men jag kan inte sluta tänka på att folk går och snackar och säger löngner om min pappa. Jag orkar inte av det jag kan fan inte rå för att min pappa är en sån person som han är det är inte jag som har gjort han till det och jag blir bara ledsen och arg att det är jag som ska ta den skiten. Jag skäms över det min pappa har gjort men jag vet med att jag kommer få leva med det rästen av mitt liv, och ingen kan ta mitt förflutna ifrån mig det går inte. Min pappa är knarkar och misshandlare med mera men vad fan ska jag kunna göra för att han inte är det?? Jag ve t inte änns vart han bor bara i Norrköping där jag bor med nu. Men han och jag har inte pratat med varandra på tio år och jag kan inte säga ått han att han inte ska knarka. Jag fattar inte varför alla ska hitta på löngner ibland önskar jag att han var död så jag inte skulle behöva höra alla jävla löngner och bli mobbad för det. Jag klarar inte av att ta hans skit det är inte mitt fel. Det är bara inte det . Tack vare att han har kommit och gått till mina skoler så har personer fått reda på vad han har gjort och vad han gör, och jag vill inte att alla ska vetta om det  och sen gå o0ch mobba mig. Fatta hur jag känner mig!! Jag bara önskar att ni kunde fatta det.

Kommentarer
Postat av: sourah

cool blogg =D

2010-07-05 @ 21:01:59
URL: http://pinkiwinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0