Facebook

Satt inne på facebook och en jag känner skriver till mig. Det han börjar med är ``vad heter din pappa?:P``.
Det ända jag kunde svar var hur så?
Han: Det är några som säger att han är uteliggare och vill se om det är din pappa.
Jag: jag har inte träffat han på tio år så jag vet inte vem du snackar om.
Han: okej men då snackar väll dem bara. :P
Jag: vem är det som har sakt det?
Han: jag säger inga namn hej då
Okej!! Det är många som vet om att jag inte träffar min pappa men ens orka skriva sånt och han vet att jag inte har kontakt med min pappa men vad fan jag tycker inte dem ska hålla på och skriva det och sen om han inte vill skriva några namn gör mig bara förbannad. Jag orkar inte tänka på min pappa och inte nu när det var tio år sedan för två dagar sedan. Det gör mig bara ledsen och jag pallar inte med och tänka på han och undra hur han har det. Det räcker med att jag kan bli mobbad för min pappa för i skolan och det har satt sina spår jag har varit i slagsmål för att folk har hållit på att mobbat mig för min pappa. Är det mitt fel att jag har en sån pappa?? Och ska jag bli mobbad för det. Jag tar åt mig om någon snackar om min pappa jag blir förbannad och nu är jag förbanad på personen. Jag kan inte rå för att min pappa är eller var knarkar, alkoholist och misshandlare jag vet inte om han gör sånt nu jag har inte pratat med han eller träffat han på tio år. Jag har gått förbi han på stan och sånt men inte träffat träffat han så som andra brukar kanske träffa sin pappa. Jag saknar min pappa och det menar jag fast han har gjort dumma saker mot mig och min familj så saknar jag han. Och jag hoppas att han saknar mig med. Men jag vet inte om han gör det eller inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0