Finns folk till allt

Ni får fan trå vad fan ni vill det skiter jag i. Men om ni ändå ska sitta kommentera så kan ni skriva era jävla namn. Det ända jag kan säga är att ni är patetiska. Min blogg är hundra procent sant och varför skulle jag ljuga???. Det kan ni svara på om ni tror det. Jag fattar inte hur folk kan bete sig men men fan min mormor kanske har sakt att hon inte tror mig men vi har snackat mer i dag och då berättade hon att hon tror mig och att hon tror inte hag hittar på någon sån sak. Att hon sa så igår var att hon var chockad som jag skriv förut att hon kanske var. Hon var inte bered på att det var något sånt jag skulle berätta för henne att det skulle vara något annat. Men om su ska sitta och kommentera så kan du göra det men för fan våga skriva dit namn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0