Glad blir man av detta!

Varför vet man att det som gör dig glad också skadar dig själv med?
Varför det som gör dig må bra vara farligt?
Och varför ska mitt liv vara jobbigare än andras kan man tycka?
Det är bra frågor men jag kan inte svara på något av frågorna.
Det som gör att jag är trygg och är allmänt glad är kniven i han handleden.
Okej det finns människor som får mig må bra som bebis, mormor, josse och några till.
Men det som alltid har funnits där sen jag var liten var kniven, den vart min vän och den är min vän.
Det är svårt att bara sluta.
Det är som att man ber sin bästa vän att dra åt helvete att man inte vill se den något mer, eller att aldrig vara med sin kille.
Jag kan inte göra mig av med den! Den gör så jag känner mig trygg och mår bra när ingen är hos  mig.
Man kan ringa till personer med och prata men det är enklare att bara ta fram kniven och skära sig.
Det är som en vana jag har. Ibland kan jag få tankar att om jag inte skär mig så kommer folk jag tycker om dö.
Okej det är bara tankar men jag tror på dem och efter jag har dragit en gång med kniven så blir jag mer och mer glad och då dra jag en gång till och vidare och vidare.
Jag ska erkänna jag har skärt mig idag men jag vet inte varför jag gjorde det, men efter jag gjorde det så bliv jag Happy Happy. Men det försvan efter ett par timmar. Och det ända jag tänker på det är att jag vill gör att igen och igen men då vet jag att jag sviker dig.
Vad är det som är så fel med att skära sig utan att det inte är bra om man skär sig djupt??
Där jag skar mig idag.
Sorry, Thet I Do Thet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0