Hmhmhm

Det bara snurrar i mitt huvud nu för tiden. Jag vet inte vad som man ska lyssna på när det är så mycket ljud i huvudet. Man säger att tiden läker alla sår, men stämmer det eller vad? Inte vad jag har märkt så läker inte tiden såren. Med tiden så tycker jag blir svårare och svårare. Och jag kan säga att det är svårt att inte kunna skära sig. Men jag menar nu kommer jag fan inte ge mig utan strid. Och det lovar jag. Det jag är nu rädd för är att jag ska till läkaren och kolla min medicin och se om det har hjälpt `` som jag vet att den inte har gjort``, men men man måste kolla vet säkert att jag kommer få höja men vi får se. Efter jag har varit där så kanske jag måste åka till morfar och om jag säger så så tycker jag fan inte om han och det menar jag. Jag hatar han, okej han kan vara snäll men är trög som fan ska jag säga. Men får se om det blir av eller inte. Och när jag är det så blir det inte bättre med tankar och röster det är så att man hör dem mer när jag är där. Jag hoppas att mamma gör så jag slipper att träffa han eller åka till han. Men jag hoppas att det inte blir så som det har varit när jag har varit där och så jag mår piss när jag träffar han. Jag vet inte vad jag ska skriva mer, men kommer skriva om det har hänt något.
Kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0