Min mormor

Fan jag vett inte vad jag ska göra lägre. När min mormor var här och fira mig så säger hon till min mamma att det inte är värt att leva längre. Min mormor har levt halva sitt liv hon är bara 58 år. Jag kan inte tänka mig tanken utan dig mormor. Jag älskar dig och du betyder hur jävla mycket som helst för mig. Du är den ända i min släkt som står mig nära. Jag kan inte tänka mig ett liv utan dig. Jag är orolig att du inte kommer finnas vid min sida när jag gifter mig och kanske får barn , (som jag hoppas att jag får :) ). Du är den ända jag kan prata med om mina tankar om hur jag mår i släkten. Jag kommer inte kunna fatta att jag en gång kommer vakna upp och du inte är där. Att du är död jag kan inte tänka mig det. Vem ska jag vara hos på lov och helger? Du är min mormor men också min bästavän.
När min morbror och hans flickvän hade åkt så gick jag och städa mitt rum för att jag inte skulle tänka på det som min mormor hade sakt. Men nu kan jag inte sluta och tänka på det att hon kanske kommer ta livet av sig, vem vett om hon gör det?! Men nu sitter jag i mitt rum och gråter och tänker på stunderna jag har haft med dig och saknar dig som fan. Att missta dig så är det att en del av mitt hjärta dör. Men om du dör så kommer jag leva för din skull skulle göra det du ville göra och det du vill att jag ska göra i livet du är min ängel och jag älskar dig mormor. Av hela mitt hjärta.
Du och Patrik  gör så jag lever jag älskar dig mormor.
(Älskar dig med Patrik och det vet du.)

Kommentarer
Postat av: patrik

hjärtat, tycker du ska prata med din mormor o berätta hur mkt hon bedyder för dej, tror hon behöver höra det älskar dej min ängel

2010-07-05 @ 23:09:34
Postat av: sourah

söta skor

2010-07-05 @ 23:23:10
URL: http://pinkiwinki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0