MSN snacket!

i_say:
hej
SHE says:
Hej
i_say:
vad gör du
SHE says:
pratar med kim o patrik o gurra på msn sj då?
i_say:
okej ne inte mycket
hur är det då
SHE says:
okej
i_say:
mm
SHE says:
underbart förutom att patrik drog upp en jobbig sak nys
sj då?
i_say:
jo det funkar väll men vad drog patrik upp då
SHE says:
det får du fråga han :/
i_say:
han svar inte när jag skriver till han
SHE says:
va?
i_say:
ne han svarar inte men vad är det som har hänt
??
SHE says:
ne men orkar igentligen inte prata om de
i_say:
okej
han dissar inte mig vi snackar i tele
SHE says:
okej men du sa ju att han inte svara
i_say:
ne för snackar i tele
jag ska snacka med dig och du får inte ge patrik skit för han har inget med detta och göra okej
SHE says:
men va?
i_say:
aa du skriver inte till patrik om det jag säger till dig nu okej?
SHE says:
okej
i_say:
varför kalla mig emofjortis och att jag skär mig värre än emos???
SHE says:
men va?
ska du hålla på bråka så hejdå
i_say:
aaa du har sakt det och säg varför du säger såna saker om mig
???
SHE says:
du gillar att bråka med folk va?
inte komstigt att du haft det som du haft det om du håller på såhär hela tiden
och varför skulle jag ens prata om dig mer liv har jag
och är lagom irriterad på dig för du drar bara ner patrik i skiten han va inte så här depp innan o skulle ta livet av sig hela tiden
i_say:
så detta är mitt fel
SHE says:
allt jag vet är att han inte va så här innan
i_say:
men varför kala mig såna saker
SHE says:
men varför en tro det eller orka bry sig?
och du skär dig överdrivet mkt det är ärligt talat bara väldigt patetiskt
i_say:
du vet fan inte varför jag gör det eller hur
SHE says:
jag o patrik små skojja med varandra idag jag kalla han fjortis han kalla mig emo jag sa din tjej kan va emo
för du hör röster eller rättare sagt får ångest
men skaffa hjälp de är inte ens svårt lilla du
jag har plugga mental vård ett tag så jag vet mer än du tror börjar plugga på riktigt nu efter sommaren
i_say:
du vet fan inte hur jag har det jag skriver inte allt på min blogg jag litar fan inte på dem personerna sen så har jag så jävla mycket i huvude min mormor vill ta livet av sig och hon är den ända i min släkt jag kan prata med du fattar inte hur mycket jag älskar henne
SHE says:
tro mig hon kommer må mkt bättre om du tar tag i ditt liv och börjar må bättre
men varför vill hon ta livet av sig?
i_say:
jag har inte pratat med henne om att skära mig och mina röster har inte kommit dit men hon vet att jag har viljat hänga mig två gånger och att jag har tagit tabbleter som har kunnat döda mifg och jag behöver inte skriva till dig varför hon vill ta livet av sig
SHE says:
okej men tro mig hon ser att du skär dig fast du inte tror det men sätt dig ner och prata med henne berätta exakt hur du känner öppna dig helt för henne hon kommer gö det samma och det kommer hjälpa
i_say:
lilla du jag skär mig så folk inte ser jag klarade mig i tre år utan att min mamma märkte så jag vet att hon inte vett så det så
SHE says:
tro mig din mormor fattar mer en du tror hon kanske inte ser såren på din kropp men hon ser doom i din skäl
i_say:
försök inte vara min jävla spcolog för det behöver jag ingen jag fattar inte varför du skriver saker om mig som du inte vågar säga till mig
SHE says:
och va inte så kaxig du tjänar inget på de
psykolog heter de
i_say:
och bryr mig inte
SHE says:
vad vågar jag nu inte säga
och ska du hålla på sådär kommer du aldrig må bra o du har bara dig själv o skylla
det e dags att växa upp nu felicia va inte så jävla barnslig
i_say:
säg vad du tycker om mig och vad jag är säg det om du vågar
okej vi kan ju säga så
SHE says:
mm
jag sa nyss så
i_say:
skriv igen såg inte
SHE says:
varför skulle jag inte våga skriva vad jag tycker?
jag tycker du e omogen som håller på såhär och inte gör not åt saken
i_say:
men skriv vad du tycker och tänker om mig
du vet inte hur jävla mycket jag har försökt få bra hjälp men jag littar inte på alla
SHE says:
det är inte så jävla svårt som du får de att låta
du behöver inte lita på non för att få hjälp
jag tog piller blev inlagd på akuten och sen inlagd på ungdonms psyk i 1 månad
i_say:
men jag vill ha hjälp av såna jag kan lita på och så är det
SHE says:
då kommer du aldrig kunna få den hjälp du behöver
i_say:
jag ätter happy piller och du vet inte säg jävla mycket om mig som du tror
SHE says:
happy piller är bara fake man blir lite lungn avdom bara har ätit dom
jag vet inget om dig men jag vet jävligt mkt om ditt beteende
i_say:
du vet inget om mitt beteend ska du vetta
SHE says:
nehe?
varför vet jag inte de?
i_say:
vdu känner inte mig
SHE says:
du vet patrik berättar allt för mig och jag märker hur du skriver och reagerar på saker
jag är inte dum i huvudet
i_say:
okej mm vad har han sakt om mig då
SHE says:
ojj ska jag komma ihåg allt
i_say:
aa
SHE says:
just nu har jag bara kim i huvudet men får se hmm du skär dig fast du lovat han att sluta
du tycker lite små synd om dig själv för allt de med din pappa du e rädd för att va själv du e rädd för de mästa du vill aldrig ha tele sex så det har jag fått haft med han
hmm
du ringer ofta och gråter i tele för patrik och ni pratar typ bara om hur ni mår
du säger ofta till han att du vill ta livet av dig o då fick jag prata med han igen o försöka få han att inte ta livet av sig
och du en sak tro inte att du är den första eller den sista som vart med om de här. allt handlar om vad fan du vill, ge upp om du vill och visa för alla som inte tycker om dig hur svag och mesig du är eller ta dig upp ur skiten och få din mormor och mamma stolt över dig
det är bara du som kan ändra hur du mår ingen annan o de dummaste man kan gö är att skatta ett förhållandr när man mår skit för det går alltid åt helvete för efter ett år orkar inte killen med skiten längre o då får du bara killar som anden
och va inte så jävla kaxig när folk vill hjälpa för då kommer dom bara tröttna på dig o då blir du helt jävla själv.
i_say:
jag märker att du vet inget om mig
SHE says:
jag vet att du kommer va utan ett liv om du fortsätter
och svara inte för jag bryr mig inte ens speciellt mkt om din åsikt
i_say:
vart kommer mitt liv ta väggen
SHE says:
om du forsätter som nu kommer du inte ens ha ett liv
om du får ett är det nog inte stor skillnad från din pappas men du vill vell bli som han o skämma ut dinna barn om du får några
och just nu visar du bara hur barnslig du är som inte ens tar det jag säger seriöst
i_say:
tror du att jag vill vara som min pappa
SHE says:
nej jag vet att du aldrig vill bli som han men du kommer bli om du fortsätter'
i_say:
mm jag kommer aldrig att bli som han
SHE says:
det sa min pappa med men ändå blev han exakt lika
det räker inte med säga och vilja man måste gö not oxå
i_say:
du vet fan inget jag kommeraldrig bli som han fast jag sitter och skär mig kommer aldrig skadda mina barn men du får fan tro vad du vill men kommer aldrig att bli som han
SHE says:
säger du de så...
i_say:
aa det är ju saningen och inget annat
SHE says:
säger du de så
i_say:
aa det gör jag
SHE says:
tydligen
i_say:
aa
kommer du inte på något mer att skriva som du tror ska såra mig
SHE says:
vad vinner jag av att såra dig?
vad har du som jag vill ha?
i_say:
jag har patrik
SHE says:
jag säger de bara för att du ska fatta för jag bryr mig om patrik o han bryr sig om dig
jaa och jag har han som vän och kim som underbar pojkvän
jag har allt jag vill ha nu
i_say:
okej om du säger så
SHE says:
jaa?
i_say:
jaja
så du tror inte patrik blir sårad för det du skriver till mig
i_say:
hej
SHE says:
Hej
i_say:
vad gör du
SHE says:
pratar med kim o patrik o gurra på msn sj då?
i_say:
okej ne inte mycket
hur är det då
SHE says:
okej
i_say:
mm
SHE says:
underbart förutom att patrik drog upp en jobbig sak nys
sj då?
i_say:
jo det funkar väll men vad drog patrik upp då
SHE says:
det får du fråga han :/
i_say:
han svar inte när jag skriver till han
SHE says:
va?
i_say:
ne han svarar inte men vad är det som har hänt
??
SHE says:
ne men orkar igentligen inte prata om de
i_say:
okej
han dissar inte mig vi snackar i tele
SHE says:
okej men du sa ju att han inte svara
i_say:
ne för snackar i tele
jag ska snacka med dig och du får inte ge patrik skit för han har inget med detta och göra okej
SHE says:
men va?
i_say:
aa du skriver inte till patrik om det jag säger till dig nu okej?
SHE says:
okej
i_say:
varför kalla mig emofjortis och att jag skär mig värre än emos???
SHE says:
men va?
ska du hålla på bråka så hejdå
i_say:
aaa du har sakt det och säg varför du säger såna saker om mig
???
SHE says:
du gillar att bråka med folk va?
inte komstigt att du haft det som du haft det om du håller på såhär hela tiden
och varför skulle jag ens prata om dig mer liv har jag
och är lagom irriterad på dig för du drar bara ner patrik i skiten han va inte så här depp innan o skulle ta livet av sig hela tiden
i_say:
så detta är mitt fel
SHE says:
allt jag vet är att han inte va så här innan
i_say:
men varför kala mig såna saker
SHE says:
men varför en tro det eller orka bry sig?
och du skär dig överdrivet mkt det är ärligt talat bara väldigt patetiskt
i_say:
du vet fan inte varför jag gör det eller hur
SHE says:
jag o patrik små skojja med varandra idag jag kalla han fjortis han kalla mig emo jag sa din tjej kan va emo
för du hör röster eller rättare sagt får ångest
men skaffa hjälp de är inte ens svårt lilla du
jag har plugga mental vård ett tag så jag vet mer än du tror börjar plugga på riktigt nu efter sommaren
i_say:
du vet fan inte hur jag har det jag skriver inte allt på min blogg jag litar fan inte på dem personerna sen så har jag så jävla mycket i huvude min mormor vill ta livet av sig och hon är den ända i min släkt jag kan prata med du fattar inte hur mycket jag älskar henne
SHE says:
tro mig hon kommer må mkt bättre om du tar tag i ditt liv och börjar må bättre
men varför vill hon ta livet av sig?
i_say:
jag har inte pratat med henne om att skära mig och mina röster har inte kommit dit men hon vet att jag har viljat hänga mig två gånger och att jag har tagit tabbleter som har kunnat döda mifg och jag behöver inte skriva till dig varför hon vill ta livet av sig
SHE says:
okej men tro mig hon ser att du skär dig fast du inte tror det men sätt dig ner och prata med henne berätta exakt hur du känner öppna dig helt för henne hon kommer gö det samma och det kommer hjälpa
i_say:
lilla du jag skär mig så folk inte ser jag klarade mig i tre år utan att min mamma märkte så jag vet att hon inte vett så det så
SHE says:
tro mig din mormor fattar mer en du tror hon kanske inte ser såren på din kropp men hon ser doom i din skäl
i_say:
försök inte vara min jävla spcolog för det behöver jag ingen jag fattar inte varför du skriver saker om mig som du inte vågar säga till mig
SHE says:
och va inte så kaxig du tjänar inget på de
psykolog heter de
i_say:
och bryr mig inte
SHE says:
vad vågar jag nu inte säga
och ska du hålla på sådär kommer du aldrig må bra o du har bara dig själv o skylla
det e dags att växa upp nu felicia va inte så jävla barnslig
i_say:
säg vad du tycker om mig och vad jag är säg det om du vågar
okej vi kan ju säga så
SHE says:
mm
jag sa nyss så
i_say:
skriv igen såg inte
SHE says:
varför skulle jag inte våga skriva vad jag tycker?
jag tycker du e omogen som håller på såhär och inte gör not åt saken
i_say:
men skriv vad du tycker och tänker om mig
du vet inte hur jävla mycket jag har försökt få bra hjälp men jag littar inte på alla
SHE says:
det är inte så jävla svårt som du får de att låta
du behöver inte lita på non för att få hjälp
jag tog piller blev inlagd på akuten och sen inlagd på ungdonms psyk i 1 månad
i_say:
men jag vill ha hjälp av såna jag kan lita på och så är det
SHE says:
då kommer du aldrig kunna få den hjälp du behöver
i_say:
jag ätter happy piller och du vet inte säg jävla mycket om mig som du tror
SHE says:
happy piller är bara fake man blir lite lungn avdom bara har ätit dom
jag vet inget om dig men jag vet jävligt mkt om ditt beteende
i_say:
du vet inget om mitt beteend ska du vetta
SHE says:
nehe?
varför vet jag inte de?
i_say:
vdu känner inte mig
SHE says:
du vet patrik berättar allt för mig och jag märker hur du skriver och reagerar på saker
jag är inte dum i huvudet
i_say:
okej mm vad har han sakt om mig då
SHE says:
ojj ska jag komma ihåg allt
i_say:
aa
SHE says:
just nu har jag bara kim i huvudet men får se hmm du skär dig fast du lovat han att sluta
du tycker lite små synd om dig själv för allt de med din pappa du e rädd för att va själv du e rädd för de mästa du vill aldrig ha tele sex så det har jag fått haft med han
hmm
du ringer ofta och gråter i tele för patrik och ni pratar typ bara om hur ni mår
du säger ofta till han att du vill ta livet av dig o då fick jag prata med han igen o försöka få han att inte ta livet av sig
och du en sak tro inte att du är den första eller den sista som vart med om de här. allt handlar om vad fan du vill, ge upp om du vill och visa för alla som inte tycker om dig hur svag och mesig du är eller ta dig upp ur skiten och få din mormor och mamma stolt över dig
det är bara du som kan ändra hur du mår ingen annan o de dummaste man kan gö är att skatta ett förhållandr när man mår skit för det går alltid åt helvete för efter ett år orkar inte killen med skiten längre o då får du bara killar som anden
och va inte så jävla kaxig när folk vill hjälpa för då kommer dom bara tröttna på dig o då blir du helt jävla själv.
i_say:
jag märker att du vet inget om mig
SHE says:
jag vet att du kommer va utan ett liv om du fortsätter
och svara inte för jag bryr mig inte ens speciellt mkt om din åsikt
i_say:
vart kommer mitt liv ta väggen
SHE says:
om du forsätter som nu kommer du inte ens ha ett liv
om du får ett är det nog inte stor skillnad från din pappas men du vill vell bli som han o skämma ut dinna barn om du får några
och just nu visar du bara hur barnslig du är som inte ens tar det jag säger seriöst
i_say:
tror du att jag vill vara som min pappa
SHE says:
nej jag vet att du aldrig vill bli som han men du kommer bli om du fortsätter'
i_say:
mm jag kommer aldrig att bli som han
SHE says:
det sa min pappa med men ändå blev han exakt lika
det räker inte med säga och vilja man måste gö not oxå
i_say:
du vet fan inget jag kommeraldrig bli som han fast jag sitter och skär mig kommer aldrig skadda mina barn men du får fan tro vad du vill men kommer aldrig att bli som han
SHE says:
säger du de så...
i_say:
aa det är ju saningen och inget annat
SHE says:
säger du de så
i_say:
aa det gör jag
SHE says:
tydligen
i_say:
aa
kommer du inte på något mer att skriva som du tror ska såra mig
SHE says:
vad vinner jag av att såra dig?
vad har du som jag vill ha?
i_say:
jag har patrik
SHE says:
jag säger de bara för att du ska fatta för jag bryr mig om patrik o han bryr sig om dig
jaa och jag har han som vän och kim som underbar pojkvän
jag har allt jag vill ha nu
i_say:
okej om du säger så
SHE says:
jaa?
i_say:
jaja
så du tror inte patrik blir sårad för det du skriver till mig

Kommentarer
Postat av: du vet vem

Har du blivit besatt av mig? jag börjar ärligt bli rädd nu! kan du inte bara sluta? det finns så mkt viktigare saker du har att oroa dig för en att skriva till och om mig hela tiden! förstår mig inte på dig ibland...

2010-07-16 @ 01:21:31
URL: http://sasomjagar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0