The Time Have Changes!

The time have changes!
Tiden förändras och nu går det framåt, när jag hör min röster så kan det bli för jävla jobbigt. Man kan sitta med kniven i handen. Men en sak som gör att jag inte gör något är att jag vet att jag har dig. Du anar inte hur jävla mycket du har gjort mitt liv bättre. Du anar inte om jag inte hade dig så kanske jag aldrig skulle sluta skära mig eller vilja ta mitt liv.
okej jag kan säga att jag att jag kan sitta och tänka varför ska jag leva varför. Och vem skulle bry sig om jag bara dog. Men ni vet jag att det finns personer som bryr sig om mig. Och när jag tänker dem bra tankarna så blir mitt liv bra. Men det kommer ta en lång tid att jag inte kommer höra rösterna eller att jag mår piss med jag lovade dig av allt för jag älskar dig som fan. Det kommer  ta tid och det vet jag men jag ska kämpa nu när jag har dig vid min sida. Du betyder mer för mig än mina skär märken jag gör. Dem kommer alltid att finnas kvar och om jag inte slutar med det jag gör så kanske jag inte kommer ha kvar dig och jag skulle inte klara av ett liv utan dig. Tänk att jag kan ha en lycka i mitt liv och att det gör att jag bara mår bra. Du är en ängel från himmelen och inget kan säga något annat.

Kommentarer
Postat av: patrik

Aww vad fint skrivit, du vet att kag är stolt över dej älskar dej av hela mitt hjärta kommer alltid finnas för dej det vet du , du är mitt liv puss tack för du finns i mitt liv gumman puss din patrik

2010-07-13 @ 10:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0