Att bo hemma!

Det känns bara piss livet just nu. Efter jag har varit hos mormor läng vi säga en månad typ så vill jag hem för det första så är det inte att jag saknar mamma utan jag vill träffa vänner och så måste jag tvätta -.-' . Men jag vet inte längre när jag kommer hem så vill jag bara bort där ifrån. Och jag vet inte längre hur jag kommer klara mig allt tjänst fel. Jag är rädd att bli ut kastad eller slagen. Jag vågar inte säga ifrån så mycket längre och jag gör saker som man inte får med som röker och dricker ibland men vad fan jag vill kunna leva mitt liv och ha kul än att någon ska kolla en 24/7. Det är därför jag flyr till mormor. Där vet jag att jag kan bara ta det lugnt och andas ut. Men jag vill vara hemma så jag kan träffa kompisarna, när jag är hos mormor är det bara hon och jag. Mormor låter mig göra mer saker och ringer inte till mig och frågar vad jag gör eller vart jag är. Okej mamma kanske bryr sig om mig men om jag inte är hemma vi säger 22:00 då har hon redan hunnit ringa mig fem - tio gånger och jag skojar inte. Spelar ingen roll om jag kommer en minut försent då har hon redan hunnit ringa mig. Du kanske ni för står lite mer att jag är hos mormor. Jag älskar musik och då menar jag älskar. Men det funkar inte att ha några intressen för man får inte göra något i alla fall. Jag vill gå på en konsert och jag älskar artisten och det är Ozzy. Men kanske inte får gå på den eller kommer nog inte få för han är inte någon bra förebild tycker mamma för han knarkar och blablabla. Men då kan man fan inte gå på några artister för i stort sätt så har en hel del av artisterna tagit droger eller dricker för mycket. Det jag blir mest förbannad över är när mamma var liten så var hon på hur många konserter som helst med min mormor. Som tillexempel Miachel Jacksson, Iron Maden, Roling stons med mera och att jag inte får gå på en jävla artist gör mig förbanad. Men det spelar ingen roll. Vad jag än säger så blir dem sura och jag får inte sitta vid datorn eller titta på tv i mitt rum eller utgångsförbud. Jag har fått det mycket och då menar jag mycket. För jag rökte så kom dem på mig och jag fick sitta i mitt rum i ungefär ett halv år inte träfa någon och ingen fick komma till mig om det inte var skolarbete. Sen så kan jag inte öppna mitt fönster längre för att dem har tagit bort handtaget för jag hoppade ner från fönstret för jag ville träffa några vänner. Så man kan inte göra så mycket för jag vill inte missta att träffa mina vänner så det är bäst att jag bara hålle käften eller vad fan ska jag göra jag vet inte?. Jag vet inget ting längre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0