Hatar dig!

Du kan sitta och trycka ner mig gör det och se om jag mår bättre jag kommer inte göra det och det vet du. Sitta och skriva till någon som har det jobbigt och inte orkar med livet ibland att den ska bli som sin pappa. Allt jag vet är att jag inte kommer bli som han. Jag har försökt tagit mitt liv sen jag gick i fyran. När alla mina minnen kommer tillbaka när jag sa hos polisen och bärreta hur en sex årig person har blivit våldtagen. Alla förhör allt jävla skit med skolan och lärare. Det tog mig nästa ett halv år innan min mamma fick reda på det jag vågade inte säga något till henne jag var rädd att hon skulle bli arg på mig. Men det vart hon inte och hon sa vad som än händer så vet jag att du inte skulle ljuga om en sån här sak. Jag vart glad att hon trodde på mig. Men tiden gick och jag skulle snart sluta fyran då en person kommer till min skola och den personen vill jag inte träffa. Nej det var inte han som våldtog mig utan min pappa. Han visste vart jag bodde och han visste vilken skolan jag gick på. Det ända jag kunde göra var att springa till bilen för mamma ståg där och väntade för jag skulle till tandläkaren. Och detta sitter kvar i huvudet för jag vet att du bor i Norrköping och jag är rädd för att möta dig på stan jag är det och jag kan säga det, varför skulle jag inte kunna erkänna en sån sak??. Men att du kan sitta och skriva till en på msn och bara trycka ner den fattar jag inte. Det är som att sparka på någon som redan ligger ner ska du veta. Jag ska säga dig det ända jag vill inte ska hända i mitt liv är att jag ska bli som min pappa jag vill inte det och jag lovar att jag aldrig kommer att bli som han ska du vetta. Man kan undra hur fan du tänker! Se skriva till den personen jag älskar att du försökt få mig att må bra och att det inte är bra så som jag håller på med. Vad fan är det försätt jag kommer lägga ut det jag skriv och det du har skrivit på bloggen. Så folk kanske förstår bättre. Du ska bara vetta att jag är glad att jag bor långt ifrån dig ska du veta, för jag kan lova dig att du inte skulle vara så jävla trygg då. Det kanske låter som ett hot men jag vill att du ska veta att jag slåss om jag blir förbannad man kan tro att jag är guds bästa barn. Men ni ska veta att det är jag inte. Detta halv år har bara varit för jävligt jag har inte haft det bra jag har blivit anmäld för olaga hot + misshandel. Den personen jag slog kallade mig bara för äcklig jävla skabb hora. Men det har inte med saken och göra. Jag vet att du läser bloggen och jag vill inte att du ska ta illa upp, men jag vill att hon ska fatta att jag bakar inte om någon snackar om min pappa eller kallar mig saker som gör mig förbanad eller ledsen. Det skulle bara vara så jävla enkelt om du kunde hålla dina jävla kommentarer för dig själv och låta mig leva mitt liv. Jag skulle bli glad för det. Jag vill inte ha dina kommentarer och jag vill inte veta att du tror att jag ska bli som han. Okej vem vet kanske jag blir som han men jag gör allt för han att inte bli som han jag vill inte bli som han och det är inget som kommer hända. Om jag blir som han vill jag inte leva och jag vill leva för jag har två personer i mitt liv som gör att jag vill leva och jag vill inte såra dem. Så du kan dra åt helvete med dina jävla kommentarer och skit i hur fan jag mår det är det ända jag kan säga till dig ska du veta.
THE TIME MAKE ME HAPPY, BUT NOW I HAVE YOU!

Kommentarer
Postat av: FUCK U ?

SERIÖST? OM DU HAR FUCKING PROBLEM, SÅ TA HAND OM DOM OKII? FÖR NÄR DU SKÄR DIIG SÅ SKADAR DU INTE BARA DIG SJÄLV DU SKADAR DINA VÄNNER OH DIN FAMILJ OXÅ...SÅ LIKSOM DE ÄR DU SOM BESTÄMMER OM DU VILL SLUTA INGEN ANNAN, MEN SLUTA FÖR DE ÄR DE BÄSTA FÖR DIG...

2010-07-10 @ 21:38:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0