Ångest

Jag har märkt när man ska håla ett löfte som man vet att man kommer att bryta så gör man det. Jag lovade dig att jag inte skulle göra illa mig men vad är det jag gör. Förlåt! nu med min pappa och killen som våldtog mig och om inte det räcker så ska man få hot brev att man ska dör och ingen vill att du ska leva och så vidar. Det är många som vett att jag har det jobbigt i å, men det är ingen ursäkt att man ska ta livet av sig. Men den personen som skickade dem till mig var en bra vän eller jag trodde det. Och hon visste allt hon visset hur jag mådde och jag har försökt många gånger i mitt liv att ta livet av mig men misslyckat. Jag är nu för tiden rädd för att gå ut när jag är i stan själv jag var aldrig rädd men nu när man kanske kan bli dödad så är det bara jobbigt så jag struntar i det och åkte ut till min mormor för det vet jag att jag är trygg men jag kan inte vara med minna vänner då. Så hur man än gör så blir det inte rätt. Men nu kanske jag kan sova, men jag tror det blir att jag kommer ligga vaken hela natten för jag har så mycket i mitt huvud. Det som är jobbigt är att jag inte vet var jag har mina känslor för dig dem blir bara starkare och starkare men jag vet inte hur du känner för mig. men du är en underbar person och ingen kommer kunna förstöra det vi har. jag lovar. <3<3
Kram,Hemlig

Kommentarer
Postat av: ;-)

Ett löfte kan vara att göra det mindre än tidigare för det är ett steg i rätt riktning, jag bad dig inte lova helt för jag visste/vet att du inte var där än men det kommer gumman, det kommer!

2010-06-23 @ 07:29:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0