Ångrar mig!

Jag hatar mig själv just nu. jag skulle inte ha tagit kontakt med killen som våldtog mig. men det var något som gjorde att jag gjorde det. Jag vill få reda på varför han gjorde det men jag fick inget bra svar. Det ända svaret jag fick var att han inte var sig själv när han gjorde men jag tycker inte att det är någon att skylla på. Jag kan tänka mig att det var jobbigt för han när hans pappa dog, men det har ju ingen betydelse. Så bara för jag har det jobbigt med min familj när jag var lite så betyder det att jag ska våldta jag kille sen när jag blir äldre eller jag fattar inte vad han menar.Jag har en kompis som har förlorat sin mamma i cancer hon har det riktigt jobbig och jag står vid hennes sida både dag och natt. hon är min ängel men det betyder inte att hon går och våldtar killar. men jag vett att folk tänker på olika sätt men jag tycker inte att det är något man ska skylla på. Jag ångrar mig att jag frågade han men man vill veta och i år är det tio år sedan han gjorde det första gången.  Jag vet inte jag frågade han sedan hur han skulle känna sig om hans dotter skulle bli våldtagen, och det ända han kunde säga var att han inte skulle klara av att leva då. Varje dag som går så mår jag dåligt. Jag sitter och skär mig och det gör jag kanske mer än gång i veckan. Jag vill inte att man ska tycka synd om mig för det och jag är inte EMO för att jag gör det det får mig bara att må bra och det gör att min ångest försvinner. varje dag som går blir det bara värre och värre men jag är glad över att jag är glad över att jag började prata med dig patrik du är en underbar vän och jag är så tacksam att du finns. Du gör så jag orkar stiga upp för sängen, och orka bara leva. vet inte hur jag skulle klara mig utan dig tack för jag får ha dig som min vän. I Love You.
Men vad tycker ni att jag gjorde rätt att tog kontakt med han eller inte hör av er och säg vad ni tycker och tänker.
kram,Hemlig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0