hemma!!

Jag är hemma jag har varit hos min mormor hela sommaren jag åkte hem i går för att jag ska fira min födelsedag imorgon. Men jag trodde inte att det skulle vara så här jobbigt att vara hemma. Jag har redan varit hemma i en dag och jag vill bara dö. Det har inte hänt något hemma men jag får en sån känsla över att jag vill dö jag vet inte varför. Föra året så bråkade jag mamma och min lossas pappa varje dag. Och jag tror det sitter i. Jag är så jävla tröt på att inte kunna vara hemma utan att ha den känslan. Och jag kan inte sluta tänka på det häller, jag tror att jag kommer ta livet av mig snart men. Jag vet inte hur jag kan få bort tankarna men en sak som gör mig må bättre åt stunden är man sitter och skär sig men det hjälper inte för evigt. Vett inte hur jag ska få bort mina tankar och det hjälper inte när jag pratar med någon.

Kommentarer
Postat av: patrik

älskling gör inget dumt du vet vad du betyder för mej du är min underbara ängel dör du dö jag :(

2010-06-28 @ 20:38:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0