om min blogg

Heej!
Jag började med denna blogg för att jag skulle kunna få skriva av mig,
och värden ska få höra min historia.
När jag skriver i bloggen så kommer jag inte skriva dem rätta namnen,
för att man inte ska kunna hitta personerna eller något sån.
Och för att jag skriver om mitt liv och sånt är att jag inte mår bra nu för tiden,
Och det är svårt för människor i min omgivning att förstå vad jag har varit med om vad minnen man försöker glömma.
Och jag vill tacka en underbar lärare jag hade i grundskolan som fick mig inse att skriva ner mina tankar.
Så allt jag skriver kommer bara vara sant och inget är på hittat.
Hoppas att kommer tycka om bloggen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0