RÖSTER!!

Har någon haft som jag?? Varje gång jag inte tar min medicin så sjunker jag ner i ett jävla hål av sårg, jag märker att röster kommer och jag vet inte hur jag ska bli av med dem. Det bara forsätter och fårsätter. Jag har svårt att stå i mot rösterna. Det ända som brukar kunna tysta rösterna är att skära sig, men jag vet inte om det kommer funka häller. Och vem kan jag prata med hemma jag har två personer jag kan snacka med men jag kan inte snacka med någon hemma. Vad är det jag ska säga till min mamma eller lossas pappa jag hör röster som säger att jag ska ta livet av mig jag har tankar som jag vill ta livet av mig med. Det går bara inte!! Om jag inte tar mina medicinen så blir det bara ett helvete. Men ska jag bara ta mina mediciner och allt ska bli bra eller??Men vad händer om jag missar eller kommer det bli att jag tar livet av mig eller vad jag fattar en stund att medicinen hjälper men jag tror inte den hjälper helt. Jag ska inte skära mig när man äter den men jag gör det i alla fall. Eller är blir det så att jag gör det för att jag burkar skära mig minst en gång i vecka eller varför gör jag det?? Jag lovade två personer jag ska sluta med det men det är inte så lätt. Jag älskar dem så jävla mycket men jag gör det inte med vilja jag kan bara inte sluta det är jobbigt och svårt. När jag skär mig så mår jag bra, men lycka försvinner det gör det efter ett tag. Så det hjälper kanske ett par dagar att skära sig och man mår bra ett tag men sen då måste jag göra om det. Nu när det är sommar med kan man tänka sig att alla kommer se mina skär märken men nej jag har mina knep över att folk inte ska se att jag mår dåligt. Utan att jag mår bra jag brukar med ha mitt lilla face och jag. Det menar med att jag spelar glad om man inte fattar vad jag menar med det. Jag skrattar och ler och är bara sprallig men jag mår bara skit piss dåligt. Men under tiden jag fick kontakt med en underbar person så har jag blivit bättre att inte köra mitt lila face och jag att jag ska börja säga vad jag känner och tänker. Och inte säga att jag mår bra. Jag ska vissa hur det kan se ut när jag har skärt mig lite och ni kanske inte det är lite men det är lite för mig för jag brukar skära djupare och mer för.
1
234
Och detta tycker jag är lite men jag vet inte var ni tycker men jag har säkert ett problem jag vet inte men en sak vet jag och det är att jag inte är EMO och ni behöver inte skriva eller säga det. Kan inte rå för att jag har problem med mitt liv och tankar och röster i huvudet som gör att jag gör detta. Och om det är något jag ångrar så är det att jag håller på att skär mig men jag kan inte sluta jag vet inte vad jag ska göra ska jag ta medicinen eller vad ska jag göra. Och idag är det ännu jobbigare för idag bliv jag 16 men det var tio år sedan jag var med min pappa och det är jobbig jag saknar han sjukt mycket och jag vet inte om han saknar mig men jag vet inte och det är bara jobbigt att tänka på han. För allt han har gjort för min mamma och syster och mig så förlåter jag han för han är min pappa.  Det kanske låter konstigt men jag älskar han på något konstigt sätt. Fast det har varit jobbigt så har jag haft det lite kul idag men släkt kom på besök och det var kul men jag tänker på min pappa, det ända jag har gjort idag är att sova och ligga i sängen och sen tänkt på pappa. Det har min dag bestått av. JaJa nu ska jag se på tve så jag kanske mår lite bättre men tror inte det kommer hjälpa mår piss men men vart ett långt inlägg men hade lite och skriva om.

Kommentarer
Postat av: orolig

tjejen nu behöver skaffa hjälp och jag menar verkligen de! det funkar inte som du håller på med nu du skadar inte bara dig själv utan alla som älskar dig och bryr sig om dig. och tror verkligen inte du vill de

2010-06-30 @ 22:11:02
Postat av: sluta !

du måste verkligen sluta med det där.. det kommer bara må dåligare senare om du fortsätter. dom personerna du litar på? prata med dom.. och sluta skada dig själv !!

snälla!!!

2010-07-01 @ 19:15:12
Postat av: patrik

Älskling, du vet jag finns för dej, kommer alltid finnas för dej det vet du, är fett stolt över att du inte skärde dej sist du mådde piss, längtar tills vi ses hjärtat,älskar dej min ängel puss din patrik

2010-07-05 @ 11:02:03
Postat av: josefine

käften ni. ni känner henne inte ens, så låtsas inte att ni bryr er. vissa saker tar tid att gå igenom, det räcker inte med att gå till någon jävla idiot och sitta och prata i timmar. håller med att hon måste sluta med det där, och jag älskar henne och bryr mig om henne, till skillnad från er som försöker leka psykologer. låt henne gå igenom det här själv, och om hon vill ha hjälp så får hon det, för hennes vänner ställer upp.

2010-07-18 @ 21:32:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0