Svar på en kommentar

orolig om RÖSTER!!:
tjejen nu behöver skaffa hjälp och jag menar verkligen de! det funkar inte som du håller på med nu du skadar inte bara dig själv utan alla som älskar dig och bryr sig om dig. och tror verkligen inte du vill de
Jag fick denna kommentar efter jag hade lagt ut mitt inlägg. Jag vet att jag behöver hjälp men jag kan inte prata med mina föräldrar. Om jag säger det till min mamma så kommer hon bli arg och ledsen aa okej det kanske är för att hon bryr sig men när vi bråkar så skriker vi. Och om jag skriker så blir min lossas pappa arg och säger till mig om jag skriker i hans hus så kommer han kasta ut mig. Vart ska jag ta väggen då?? Jag har en mormor som bryr sig men vad fan jag kan inte gå till henne och bo där, hon är sjuk skriven och har problem med sin kropp och har det bara jobbigt hon men. Min mormor älskar jag så jävla mycket och jag kan prata med henne om allt förutan att jag skär mig och har självmordstankar. Jag vill inte att hon ska vara orolig. Det är därför jag tar fram mitt face och jag och bara lossas om att inget är fel. Det kanske låter konstigt men jag vill inte att andra ska vara oroliga jag vill att dem ska må bra och jag tar hand om dem. Jag är en sån person och det kan inte jag rå för att jag är. Jag kan offra mitt liv för någon jag tycker sjukt mycket om för att den ska kunna leva och må bra. Och jag vet att den kanske inte skulle göra samma sak för mig men den skiten får man ta, men jag gör allt för dem jag älskar och hjälper dem så gått jag kan. Och jag vet att jag skadar mig själv och jag vet att dem i min närhet blir sårade och plågade av det med men jag kan inte rå för det jag har dem tankarna och det har jag. Man kanske tycker att jag är något CP fall eller hur fan jag ska förklara. Men när tankarna är i huvudet så är det bara sig själv man har i huvudet efter jag har skärt mig så tänker jag på dem jag kommer såra när dem får reda på det. Så det är därför jag gör så att mina armband täcker såren för då ser ingen vad jag har gjort och gör. Du kanske man förstår mer varför jag la upp bild med armbanden. Men nu ska jag försöka sova eller kommer nog inte kunna sova men får se. Jag kan nog säga så här om en knarkar inte skulle få sitt knark skulle han bli galen om inte jag få skära mig när jag inte tar min medicin så blir jag ledsen och galen. Jag tycker att det är ungefär samma sak men ni kanske tycker annorlunda. Inte vet jag, men ni får skriva vad ni tycker och tänker. Men jag vet att jag behöver hjälp men jag kan inte prata med folk så lätt som inte fattar något det är det, och det var därför jag startade bloggen för jag trodde att detta skulle hjälpa mig men jag vet inte men vi får se hur det kommer bli jag kanske kommer bli bättre av detta men jag vet inte.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0